Повернення та обмін
Повернення товару належної якості в магазин (або обмін його на інший аналогічний) відбувається згідно Закону України "Про захист прав споживачів" , у точу числі, при дотриманні таких умов:
- якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд (у тому числі пломби, ярлики).
- наявність непошкодженої упаковки;
- пройшло менше 14 днів з моменту придбання товару.
Товар повертається Новою поштою за рахунок покупця.
При поверненні або обміні товару вираховуються витрати за доставку (якщо доставка оплачувалася магазином) і комісія банку за переказ коштів.
Перед тим як повернути товар, необхідно обов'язково зв'язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення.
Для відправки товару Новою поштою необхідно отримати реквізити для відправлення повернення у менеджера.
Після надсилання товару необхідно телефоном повідомити менеджеру номер декларації.